حسيني: شانس برد هر دو تيم برابر است

حسيني: شانس برد هر دو تيم برابر است


مدافع ملي‌پوش پرسپوليس اعتقاد دارد شانس اين و استقلال براي برد در دربي برابر است.


 

سيد جلال حسيني در خصوص دربي روز جمعه پايتخت گفت: اين مسابقه نماد فوتبال ايران است و اميدوارم هر دو تيم بازي زيبا و جوانمردانه‌اي را به نمايش بگذارند. هر چقدر حاشيه در دربي کمتر باشد بار فني بيشتر خواهد بود و اميدوارم تماشاگران از ديدن يک بازي زيبا لذت ببرند. همه آنها دوست دارند که دربي گل داشته باشد و من اميدوارم از سوي هر دو تيم بازي زيبايي را ببينيم.

به گزارش تسنيم ، وي در مورد کري خواندن بازيکنان دو تيم در آستانه اين بازي و اظهارات مختلفي که در اين خصوص مطرح مي‌شود عنوان کرد: من بعد از بازي با فولاد گفتم که دوست ندارم براي استقلال کري بخوانم و هميشه سعي مي‌کنم تمرکزم را روي مسائل فني بگذارم. بازيکنان پرسپوليس و استقلال بايد به يکديگر احترام بگذارند و اگر قرار است صحبتي هم در مورد بازي شود، خيلي چيزها بايد رعايت شود. نبايد اين را فراموش کرد که هواداران دو تيم از طريق روزنامه‌ها، سايت‌ها و تلويزيون در جريان حرف‌هاي بازيکنان قرار مي‌گيرند.

حسيني در پاسخ به اين سوال که به نظر تو شانس کدام تيم براي بردن بيشتر است، گفت: قبل از بازي مشخص است که شانس هر دو تيم براي برد برابر است و اين اتفاقات مسابقه است که نتيجه را مشخص مي‌کند. تيمي که کمتر اشتباه کند و حرفه‌اي باشد شانس بيشتري براي برد خواهد داشت. ما بايد تلاش کنيم در زمين مسابقه خيلي کم اشتباه کنيم تا به آنچه که مي‌خواهيم، برسيم.

مدافع پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که فکر مي کني دروازه پرسپوليس در اين بازي بسته بماند خاطرنشان کرد: وقتي تيم گل نمي خورد، همه تلاش مي کنند همانطور که همه در گلزني نقش دارند. اميدوارم خط دفاعي پرسپوليس روز خوبي داشته باشد و گل نخوريم. البته بارها گفته‌ام اين بازي با تمام بازي ها فرق دارد و نمي توان چيزي را پيش بيني کرد.

او در پايان درباره استقلال گفت: استقلال نيازي به تعريف ندارد و نگاهي به نيمکت و بازيکنان اين تيم نشان مي دهد که آنها تيم پرقدرتي هستند و ملي پوشان زيادي دارند. بازي سختي داريم ولي فراموش نکنيد که ما هم پرسپوليس هستيم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:, | 13:45 | نویسنده : Ali akbari |